یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه / سومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبرحسینی نژاد در این نشست، ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در دو انتخابات موجب یأس دشمن شد و برنامه های آنها را خنثی کرده است.

وی گفت:  در این مدت دو سال، فعالیت های خوبی از سوی نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  در زمینه های، ریل گذاری مناسب برای انجام بهتر کارها در موضوعاتی مانند شورای استانی، نهایی شدن دیدار اعضاء مجمع با مقام معظم رهبری، راه اندازی پرتال، پیوند مجمع با طلاب برای از حل مشکلات در مسائل مختلف و چشم انداز ماموریت و طرح نت کوثر صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمانیدگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: در طی این دو سال وحدت بسیار خوبی بین اعضاء و هئیت ریئسه برقرار بوده و امیدواریم از این به بعد هم این گونه باشد و از هر گونه اختلافی پرهیز شود، چرا که  اختلاف موجب مشکلاتی در حوزه خواهد شد و این ازشأن حوزویان به دور است. 

بر اساس این گزارش:  در ادامه این نشست؛ سومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان  که با موضوع انتخاب هیئت رئیسه  جدید برگزار شد،  نمایندگان علاوه بر انتخاب هیئت رئیسه، درباره رسیدگی به وضع زندگی معیشتی  طلاب، حمایت از طلاب متأهل، حمایت از طلاب مستعد حوزه   به بحث پرداختند.

خاطرنشان می شود: در این دوره حجج اسلام والمسلمین  سید علی اکبر حسینی نژاد  به عنوان رئیس، محمد سعیدی به عنوان  نائب رئیس اول، سید جلال رضوی  نائب رئیس دوم،  علی اصغر همتیان، منشی اول و علیرضا  تکیه ای  به عنوان  منشی دوم هیئت رئیسه مجمع  نمایندگان طلاب و فضلا حوزه علمیه قم انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha