سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 373738
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کوهنوردی طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، از صعود طلاب این مدرسه به کوه «تاراز» خبرداد

حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه های ورزشی-تفریحی این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مدیریت مدرسه علمیه همواره ورزش را یکی از برنامه های جانبی البته اصلی مدرسه دانسته و طلاب را تشویق به حضور در کلاس های ورزشی می کند.

وی با بیان این که ورزش، از عوامل تأثیر گذار در شادابی معنوی و روحی طلاب است، اذعان داشت: بزرگان دین، از ورزش به عنوان عامل سلامتی روح و جان یاد کرده اند، بر این اساس طلاب باید در کنار برنامه های علمی و تهذیبی، به ورزش نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک، با اشاره به برگزاری اردوی کوه نوری ویژه طلاب این مدرسه علمیه، گفت: در نظر داریم تعدادی از طلاب این مدرسه را به کوه «تاراز» برده و اردویی 2 روزه را در آنجا برگزار کنیم.

حجت الاسلام زارع، با اشاره به مختصات جغرافیایی کوه تاراز، گفت: کوه تاراز در دهستان سوسن از بخش مرکزی شهرستان ایذه، در 67 کیلومتری شمال غربی شهر ایذه و شمال روستای چال گوراب قرار داشته و حدود 2743 متر ارتفاع دارد که از سمت جنوب به کوه تخت سرشط متصل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha