سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 374381
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
حوزه اصفهان

حوزه/ کارشناس تشکیلات و روش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان از ارزیابی جامع عملکرد مدارس علمیه استان بصورت دوره ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام عیسی شیروانی، کارشناس تشکیلات و روش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان گفت: تدوین و تنظیم آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، طراحی دوره‌های آموزشی، تدوین و تنظیم سازمان و تشکیلات و نظارت بر آن و تهیه گزارش جامع از عملکرد معاونت‌های ستادی و مدارس علمیه از جمله وظایف این واحد می‌باشد.

وی بابیان اینکه بازدید از مدارس علمیه با تأیید شورای معاونین و تصویب مدیر محترم حوزه آیت‌الله طباطبایی نژاد صورت می‌پذیرد، افزود: نمایندگان معاونت‌های آموزش و پژوهش، تهذیب و تبلیغ، اداری مالی و دفاتر مدیریت و برنامه‌ریزی و نظارت اعضای هیئت بازرسی و نظارت از مدارس را تشکیل می دهند، همچنین در هر بازدید یکی از اعضای شورای معاونین، هیئت بازرسی و نظارت را همراهی می‌نمایند.

حجت‌الاسلام شیروانی ادامه داد: برگزاری جلسه و نشست با مدیر و مسئولین واحدها و طلاب  و اساتید مدرسه ازجمله وظایف هیئت بازرسی و نظارت است.

وی ادامه داد: بررسی مسائل مدرسه در ابعاد مدیریت، آموزش، پژوهش، تهذیب، تبلیغ، اداری، مالی، ساخت ‌وساز، بهسازی، بهداشت، روند اجرایی و بازدید از قسمت‌های مختلف مدرسه (کلاس‌ها و مدرس‌ها، خوابگاه‌ها، آشپزخانه، سالن غذاخوری، ساختمان اداری، کتابخانه، اتاق رایانه و ...) از فعالیت‌های هیئت بازرسی و نظارت می‌باشد.

حجت‌الاسلام شیروانی تصریح کرد: هدف از این نظارت ها تهیه گزارش جامع از مدارس علمیه و شناخت و تقویت محاسن و ارائه راهکارها و پیشنهادهایی جهت رفع معایب و کمبودها است.

وی در پایان تأکید کرد: از مهرماه 1394 تاکنون از 30 مدرسه علمیه شهرستان‌های اصفهان، چادگان، نائین، دهاقان، شهرضا، درچه، فولادشهر، فلاورجان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، کوشک، هرند، تیران و زرین‌شهر بازدید و بازرسی به‌عمل‌آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha