جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام یوسف متوسلیان معاون تبلیغ حوزه فارس

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس، حضور روحانیون در مدارس را با برکت خواند و گفت: اگر دانش آموزان به لحاظ معنوی واکسینه شوند، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اثر چندانی نخواهد داشت.

حجت الاسلام یوسف متوسلیان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با تاکید بر ضرورت تربیت دینی دانش آموزان، اظهار داشت: اگر دانش آموزان به لحاظ معنوی واکسینه شوند، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اثر چندانی نخواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس، حضور روحانیون در مدارس دانش آموزی را با برکت خواند و ابراز داشت: مبلغان با حضور در بین دانش آموزان، علاوه بر اقامه نماز جماعت، تقویت روحیه معنوی آنان، با ارائه مشاوره های دینی، به شبهات و سئوالات آنان نیز پاسخمی دهند.

وی در ادامه افزود: جلسه هم اندیشی ویژه مبلغات مدارس امین شهرستان آباده، به منظور بررسی عملکرد و تبادل نظر در خصوص مسائل تبلیغی و تهذیبی مدارس تیزهوشان، شاهد، شبانه روزی، نمونه دولتی و روزانه این شهرستان با حضور مبلغات مدارس امین، در مدرسه علمیه کوثر آباده برگزار شد.

حجت الاسلام متوسلیان خاطرنشان کرد: در این جلسه مبلغات مدارس امین شهرستان آباده، ضمن بیان دیدگاه های خود، چالش ها و فرصت های طرح امین به بحث و تبادل نظر پرداخته، پیشنهاداتی را ارائه دادند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha