سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فیلم

حوزه/ فیلمساز و مستندساز حوزوی گفت: یکی از بهترین ابزارهای تبلیغ دین در جامعه امروزی ، هنر و فضای مجازی است و حوزویان هنرمند باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

حجت الاسلام حسن جمالی به خبرگزار«حوزه» گفت: امروزه فضای مجازی عرصه ای است که حوزویان باید به آن با تکیه بر ابزار هنر توجه ویژه ای داشته باشند و از این طریق برای تبلیغ دین و پاسخ به شبهات اعتقادی و فرهنگی استفاده کنند

دبیر کارگروه فِرق و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی افزود: بنده در عرصه رسانه و تولید فیلم کوتاه همچنین مستندسازی فعال هستم و به طور خاص چند تیزر کوتاه درباره گروه های تروریستی و تکفیری به ویژه درباره داعش ساخته ام.

وی بیان داشت: از این حیث معتقدم امروز به خصوص برای پاسخ به شبهات جریان های تکفیری باید از ابزار هنر و فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام حسن جمالی همچنین ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی از طریق هنر و فضای مجازی را به عنوان یکی از رسالت های مهم طلاب وفضلای حوزه برشمرد و افزود: در حال حاضر مدرسه اسلامی هنر ، دانشکده صدا و سیما و دیگر مراکز حوزوی همچون دفتر تبلیغات اسلامی به ارایه آموزش های هنری ویژه حوزویان می پردازند و انصافاً کلاس های خوبی برگزار می شود  منتهای مراتب باید از طلاب هنرمند و فیلمساز حمایت جدی صورت گیرد و شرایطی برای آن ها فراهم شود که بتوانند با نگاه دینی و حوزوی خود وارد عرصه تولیدات هنری شوند.

وی یادآور شد: به لطف الهی استعدادهای خوبی در میان حوزویان است و حوزه اگر حمایت خوبی از آن ها به عمل آورد شاهد برکات و دستاوردهای بسیاری در این خصوص در عرصه تبلیغ نوین دین خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha