چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام ستار علیزاده - اوقاف  مازندران

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی ۶۵ خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با بیان این که همزمان با آغاز تعطیلات نوروز اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه استان آغاز شد، گفت: مردم مازندران از یک‌هزار و 22 بقعه و امام‌زاده میزبانی می‌کنند.

وی  با اشاره به این که 286 بقعه و امام‌زاده در شهرستان ساری وجود دارد، افزود: سفره هفت‌سین قرآنی در امام‌زادگان مجری طرح آرامش بهاری برپا شد.

حجت الاسلام علیزاده، امام‌زاده عباس (ع) را نگین دیار علویان دانست و ادامه داد: امیدواریم با کمک‌های مردم و حمایت‌های دولت شبستان این امام‌زاده تا عید سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی  با اشاره به طرح تعریض جاده منتهی به امام‌زاده عباس (ع) ساری، گفت: پروژه تعریض خیابان منتهی به امام‌زاده عباس (ع) ساری در ماه‌های جاری آغاز و در همین سال پایان می‌یابد.

این پژوهشگر حوزوی  با بیان این که امامزادگان بهترین الگو برای رسیدن به رشد و تعالی انسانی هستند، ادامه داد: قرآن‌کریم مسیر درست و غلط را به انسان آموزش می‌دهد و ما برای رسیدن به ارزش‌های انسانی در درجه اول باید قرآن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که هر کسی با هر روشی می‌تواند عشق و علاقه خود را به خاندان اهل‌بیت (ع) نشان دهد، اضافه کرد: حضور در محافلی که به نام شهدا و اهل‌بیت(ع) مزین شده، نوعی عشق و علاقه به ائمه‌اطهار و اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به این که مازندران افتخار دارد از یک‌هزار و 222 امامزاده میزبانی می‌کند، ادامه داد: ترویج ارزش‌های انسانی، معارف الهی و قرآن‌کریم از گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha