چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آرامش بهاری

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از فعالیت ۱۲۲ روحانی در بقاع و امامزادگان این استان در طرح «آرامش بهاری» از ابتدای سال ۹۵ خبر داد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد با اشاره به برپایی 35 خیمه معرفت با همکاری 122 روحانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی، ابراز داشت: ارائه مشاوره، غرفه های کودک، مشاوره وقف و دیگر خدمات دینی و تبلیغی از جمله فعالیت های این مبلغان است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با بیان اینکه 80 هزار زائر به خیمه های معرفت مراجعه کرده اند، گفت: این امر نشان می دهد که بقاع متبرکه در کنار جاذبه های دیگر بیشترین زائر و مراجعه کننده را دارند.

 وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در قالب طرح «آرامش بهاری» در۱۴۴بقعه مبارکه و مقبره امامزاده این استان، گفت: حدود یک میلیون نفر که از این تعداد بیش از ۲۱هزار نفر زائر غیرایرانی هستند، به این بقاع مشرف شده اند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان اینکه از ثبت 15 وقف جدید در اثر مشاوره های وقف در خراسان رضوی به ثبت رسید یکی از فعالیت این این ادالره کل را خدمت رسانی به زائرین عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به بیش از20 هزار زائر در امر اسکان و فرصت های اقامتی خدمت رسانی شد.

 خاطر نشان می شود، طرح «آرامش بهاری» از جمله برنامه هایی است که هر ساله از چند روز مانده به ایام نوروز تا  نیمه فروردین با رویکرد فرهنگی و تبلیغی و به ویژه با حضور و مشارکت طلاب و  روحانیون به همت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha