شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران، محفل بزرگ قرآنی را در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و حضور خیل عظیم زائران و نمازگزاران از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران، دارالقرآن الکریم این مکان مقدس برای آموزش، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه برنامه‌های ویژه‌ای را با بهره‌گیری از برترین اساتید قرآنی کشوری و بین‌المللی برگزار می‌کند.

یکی از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران برگزاری جلسه آموزش عمومی قرآن کریم است که شب‌های چهارشنبه با حضور عاشقان حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) بلافاصله بعد از اقامه نماز عشاء در شبستان کربلا این مکان مقدس انجام می‌شود.

نخستین جلسه آموزش عمومی قرآن کریم در سال 95 سه‌شنبه شب هفته گذشته انجام گرفت اما به دلیل حضور پرشور زائرین و نمازگزاران در مسجد مقدس جمکران، دارالقرآن الکریم تصمیم گرفته در دومین هفته سال جدید و تعطیلات نوروزی محفل بزرگ قرآنی را پیش از قرائت دعای پر فیض توسل برگزار کند.

این محفل قرآنی یکی از ویژه برنامه‌های شب ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در مسجد مقدس جمکران خواهد بود که در آن قاریان برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی از جمله استاد حاج سعید طوسی حضور پیدا می‌کنند. همچنین گروه تواشیح بین‌المللی میعاد قم در این محفل قرآنی اجرای برنامه خواهد داشت.

دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران سعی دارد با برگزاری محافل بزرگ قرآنی در ترویج، تبلیغ، اشاعه و بیان معارف قرآنی در بین زائرین و مسافرین این مکان مقدس به وجود آورد.

همزمان با این محفل بزرگ قرآنی، نکات مهمی پیرامون مفاهیم و تفسیر آیات تلاوت شده به صورت بروشور در بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود و با برگزاری مسابقه از بین این برگه‌ها، به پنج نفر از زائرین و مسافرینی که پاسخ صحیح را داده باشند، به صورت قرعه‌کشی، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

محفل بزرگ قرآنی مسجد مقدس جمکران سه‌شنبه شب دهم فروردین ماه بلافاصله بعد از نماز عشاء در شبستان کربلاء این مکان مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha