شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 375338
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ برپایی مراسم جشن ولادت ائمه اطهار(ع)، نوعی کار فرهنگی در راستای تببین و ترویج فرهنگ اسلامی به شمار می آید.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، به شخصیت اخلاقی و تربیتی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: آن بانوا در عرصه تعلیم و تربیت نهایت تلاش خود را انجام می داد و از کوچکترین نکته اخلاقی نمی گذشت و بهترین دلیل آن تربیت فرزندان صالح و مطیع ولیّ الله بود.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با بیان اینکه فاطمه الزهرا(س) نقطه کانونی در رشد و اعتلای تربیتی خانواده ها است، افزود:

زهرا مرضیه (س) مسیر درست زندگی بشریت و پیروی از مکتب و سیره آن بانوا، موجب نیل به خدا و سعادت جامعه می گردد.

حجت الاسلام بنی عامریان بیان داشت: الگوگیری از مکتب ائمه اطهار(ع) موجب رشد و پیشرفت معنوی و روحی در جامعه می شود و علاوه بر ایجاد روحیه شادابی، کانون و بنیان خانواده ها را در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمنان حفظ می کند.

وی در پایان حضور خانواده های طلاب در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، موجب انس و محبت میان آن ها دانست و گفت: بانوان جامعه نقش با اهمیتی در پیشرفت علمی و معنوی همسران خود دارند و به همین دلیل لازم است در روز زن، از مادران شایسته تقدیر به عمل آید.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی نیز مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین نیز با اشاره به این مطلب،  الگوگیری از زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) را یکی از عوامل زندگی موفق دانست و عنوان داشت: نگرش دینی و اسلامی در خانواده های ایرانی موجب استحکام این نهاد در جامعه خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در پایان گفت: برپایی مراسم جشن ولادت ائمه اطهار(ع) نوعی کار فرهنگی در راستای تببین و ترویج فرهنگ اسلامی به شمار می آید.

گفتنی است همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن مراسم جشنی با حضور اساتید طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین و سنقر  برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha