یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

امام جمعه رضوانشهر گفت: اگر خانواده‌ها با محافل مذهبي وديني ارتباط داشته باشند از آسيب‌ها و انحرافات در امان خواهندبود.

حجت الاسلام والسملین هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه ابراز داشت، با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به تقویت نهاد خانواده در کشور، اظهار داشت: راه تحقق این مسئله تمسک و توجه به آموزه هاي مكتب اسلام در بحث خانواده است.

وی ادامه داد: امروز وضع نهاد خانواده در غرب بر اثر ترویج بی بندباری و فساد و بی حیایی به حدی از انحراف رسیده که حتی پاپ نیز از خطر متلاشی شدن خانوده ها در غرب ابراز نگرانی می‌کند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر فاجعه از هم گسیختگی خانوده ها در غرب را زنگ خطری برای سایر جوامع دانست و افزود: در واقع غرب با دشمنی های خود درصدد است تا فرهنگ فاسد و پوسیده خود را در این زمینه به ميهن اسلامي ما نیز منتقل کند.

حجت الاسلام والسملین حبیبی با اشاره به نقش باورها و اعتقادات مذهبی در تحکیم پیوند خانوده ها، تصریح کرد: خانواده ها به هر میزان با محافل مذهبي وديني ارتباط داشته باشندبه همان اندازه ازآسيب های و انحرافات در امان خواهندبود.

وی درپایان یادآور شد: فرهنگ اسلامي و سیره غني معصومین (ع) منبعی کامل و جامع از آموزه هاي اخلاقي بالاخص درباب خانواده است لذا وظیفه ما این است که این حقایق و معارف اسلامی هر چه پر رنگ تر  در بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha