جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شهید صیاد شیرازی

حوزه/امام جمعه قزوین، با اشاره به اخلاص و ایمان قوی شهید صیاد شیراز، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در  مراسم برزگداشت شهید صیاد شیرازی، در مسجد آقا سید علی قزوین، که با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آوینی و شهید صیاد شیرازی، به مبارزه و جهاد در راه خدا از نگاه آیات نورانی قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در آیات نورانی قرآن به جهاد و مبارزه با ستمگران، حمایت از مظلومان، مبارزه با شیطان و نیز دفاع  تاکید دارد که باید بیش از پیش با این آیات ارزشمند و نورانی انس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: قرآن را از هر منظری نگاه کنیم، بسیار زیباست و انسان را بیشتر به سیر وسلوک رهنمون می سازد.

وی، به ایمان قوی براساس آیات قرآن مجید اشاره و بیان داشت: شهدایی مانند آوینی و صیاد شیرازی ایمان قوی و راسخ داشتند و باید همیشه راه این عزیزان را در زندگی ادامه دهیم.

این استاد حوزه، با اشاره به حضور آحاد مردم و جوانان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در آن دوران حماسه و ایثار وقتی درِ جهاد و مبارزه علیه دشمنان باز بود، رزمندگان دلاور و شجاع به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل می شتافتند، چرا که خود را به خدا سپرده و از ایمان قوی برخوردار بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان افزود: در دوران دفاع مقدس متاسفانه برخی نیز بی اعتنایی کرده و حضور خود را تکلیف نمی دانستند و اصلا لیاقت و شایستگی نداشتند که در این عرصه حضور فعالی داشته باشند، این افراد ایمان قوی نداشتند؛ همه ما باید بدانیم که ایمان بدون عمل صالح راهی به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha