جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 376258
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
آزمون علمی طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از تحصیل هزار و ۳۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی جدید ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر اعلام شده است گفت:تمام برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی به علاقمندان ورود به حوزه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه علاوه بر تبلیغات میدانی ،ائمه جمعه و حلقه های صالحین سپاه نیز نسبت به امر اطلاع رسانی برای ثبت نام در حوزه تلاش های گسترده ای را داشته اند افزود:تاکنون ۶۵۶ نفر برای ثبت نام در حوزه از لرستان ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه آزمون کتبی ورود به حوزه ۲۷ فروردین در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار می شود تصریح کرد:افراد شرکت کننده پس از موفقیت در مراحل مختلف آزمون کتبی و عملی و همچنین موفقیت در دوره اختبار و تثبیت به عنوان طلبه جذب مدارس علمیه خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از هزار و ۳۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان به تحصیل علوم حوزه مشغول اند یادآور شد:در این مدارس قریب به ۱۰۷ استاد تمام وقت و پاره وقت دانش حوزوی را به علاقمندان آموزش می دهند و در زمینه کمبود استاد برای مدارس علمیه مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزیابی علمی آموزشی مدارس علمیه بصورت جدی در دستور کار معاونت آموزش قرار دارد افزود:ارزیابی کادر علمی آموزشی اساتید ،کارکنان و دانش افزایی آنها نیز از دیگر برنامه های معاونت آموزش حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha