شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید داود موسوی مازندران

حوزه/استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که توان نظامی ایران اسلامی تهدیدی برای هیچ کشوری نیست، گفت: اقتدار نظامی ایران اسلامی تنها رویکرد بازدارندگی دارد.

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با بیان این که بیست و نهم فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده است که از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) بود، گفت: این روز یادآور رشادت های این نیروی مقتدر نظامی در صحنه های مختلف ای انقلاب است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: این اقدام امام راحل آن هم در شرایطی بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبرو بود.

وی خاطرنشان کرد: در دکترین امنیت ملی نظام اسلامی ایران نقش نیروهای مسلح و سازمان دفاعی از مؤلفه های اثرگذار و تعیین کننده بوده است که توانستند نقش آفرینی ارزنده و شایسته ای داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نیروهای مسلح از اهمیت والا و مهمی برخوردار است، ادامه داد: در مدت حیات جمهوری اسلامی این نقش چه در دفاع مقدس و چه در بعد از جنگ تحمیلی در حوزه بازدارندگی کاملاً محرز و قابل ارزیابی است

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: امروز ارتش حزب الهی و نیروی زمینی قهرمان سند افتخاری برای دفاع از نظام پایدار در برابر ناپایداری های منطقه خاورمیانه و آسیای غربی است

وی تصریح کرد: ارتش از مجموعه عوامل پایداری و ثبات کم نظیر کشور اسلامی ایران است که در این راستا به نحوی شایسته گام برمی دارند

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور دارد

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تقویت نیروهای مسلح کشورمان موجب اقتدار و عظمت نظام در عرصه های بین المللی خواهد شد، گفت: اگر امروز دشمن جرأت ندارد حتی گوشه چشمی به مرزهای ایران اسلامی کند به دلیل حضور باصلابت نیروهای مسلح کشورمان است.

وی با تأکید بر این که توان نظامی ایران اسلامی تهدیدی برای هیچ کشوری نیست، تصریح کرد: بلکه اقتدار نظامی ایران اسلامی تنها رویکرد بازدارندگی دارد.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان امروز آماده تر از هر زمان دیگری در عرصه حضور دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح هر گونه اقدام نسنجیده ای از سوی دشمنان را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد.

وی با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش جمهوری اسلامی اجازه کوچکترین تحرک به دشمنان انقلاب در مرزهای کشور نخواهند داد، گفت: اگر روزی شاهد تحرکی از سوی دشمنان باشیم به حتم آن روز جهنمی برای دشمنان انقلاب خواهد بود.

این محقق حوزوی با درود به روان پاک شهدای ارتش، گفت: امیدواریم این نیرو با سلامت و اقتدار روزافزون جزو ارتش های برتر دنیا در عرصه های زمینی ، هوایی و دریایی و مایه خیر و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha