یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت‌الاسلام عباس افشار/قزوین

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از برگزاری مراسم تجلیل از اساتید مدارس علمیه استان همزمان با هفته معلم خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با گرامی داشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، گفت: در دوران انقلاب شهدای ارزشمندی برای به ثمر رسیدن و صیانت از آن و دفاع از ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نگذارند وجبی از این خاک مقدس به تصرف دشمن در آید.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید مطهری تئوریسین انقلاب اسلامی بود و آثار این شهید بزرگوار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا مورد مطالعه قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: باید همواره یاد وخاطره همه شهدا به ویژه استاد شهید مطهری را گرامی داشته وسیره آنان را در زندگی و برنامه های خود به کار ببندیم.

حجت الاسلام افشار همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از اساتید مدارس علمیه قزوین همزمان با هفته معلم خبر داد و گفت: همه ساله گردهمایی بزرگ اساتید، با هدف پاسداشت و تجلیل از تلاش های آنان در تربیت طلاب توانمند، در حوزه استان برگزار می شود و امسال نیز همچون سنوات گذشته این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین حوزه، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه قزوین برگزار مخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha