دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: زمان شناسی و دغدغه مندی خاص استاد شهید مرتضی مطهری، بهترین الگوی رفتاری برای حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم ابراز داشت: این شهید والامقام به عنوان یکی از بهترین شاگردان امام راحل شخصیتی با زبان روز و شناخت مقتضیات زمان و نیز دغدغه مندی نسبت به ترویج اسلام ناب توانست خدمات بسیاری از خود برجای بگذارد و آحاد مردم و به ویژه نسل جوان را با معارف نورانی دین آشنا کند.

وی افزود: اهمیت وجودی شهید مطهری به خصوص اندیشه متعالی ایشان تا آن جا بود که دشمنان در 12 اردیبهشت سال 58، عملاً  نرم افزار ارزشمند و مغز متفکر انقلاب اسلامی را هدف کینه های خود قرار داده و ایشان را به شهادت رساندند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با اشاره به این که این ایام به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نام گذاری شده است، گفت: این هفته از این منظر فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شهید مرتضی مطهری برای همه نیروهای مسلح به ویژه پاسداران است تا با تعمیق معنویت و نیز ارتقای سطح بینش و بصیرت خود به منظور پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام هر چه بیشتر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دشمن در سال های اخیر بسیار کوشیده تا روحیه شهادت طلبی، خداباوری و معنویت را در بین مردم ما و نسل جوان کاهش دهد و این تلاش های شیطانی البته همچنان ادامه دارد و ما باید با بهره گیری از اندیشه و کلام و سیره استاد مطهری بکوشیم که ضمن پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی، زمینه سالم ماندن جامعه از هجمه های فکری و فرهنگی را فراهم کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha