سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 376748
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
سلیمانی دبیر عکس حوزه

حوزه/ دبیر جشنواره عکس حوزه از برگزاری این جشنواره در سال جاری و با موضوعات جدید و با معیارهای جهانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم سلیمانی، دبیر جشنواره عکس حوزه امروز در نشست خبری با تشریح برنامه های این جشنواره که در نگارستان اشراق برگزار شد، گفت: این جشنواره امسال با تغییراتی همراه خواهد بود که یکی از آنها، تغییر در اعضای شورای سیاستگذاری است؛ به این شکل  که این جشنواره با موازین جشنواره‌های بین‌المللی دو سالانه جهانی برگزار شود.
وی افزود: پرداخت حق‌التصویر، برگزاری نمایشگاه و چاپ کتاب از جمله امتیازات جشنواره امسال است؛ همچنین در این همایش نشان مزین به پیامبر(ص) به برندگان اهدا خواهد شد.

وی گفت: از امروز فراخوان آثار به این جشنواره آغاز شده است و اصل جشنواره نیز در دهه کرامت برگزار می‌شود؛ هدف از برگزاری این جشنواره نیز  تشویق جامعه عکاسان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با حوزه، همچنین استفاده از این هنر برای تبیین نقش روحانیت، کشف استعدادهای هم‌سو با جشنواره، تبادل ارتباط و اطلاعات هنرمندان علاقه‌مند به موضوع روحانیت و شناسایی کارآیی هنر عکاسی در بیان مفاهیم به مخاطب است.

دبیر جشنواره عکس حوزه خاطرنشان کرد: از جمله محورهای این جشنواره می‎توان به روحانیت و حوزه‌های علمیه، روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ، روحانیت و دفاع مقدس، روحانیت و زندگی، روحانیت و جامعه، اخلاق اجتماعی، مدارس و حوزه‌های علوم دینی اشاره کرد.

سلیمانی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های اصلی شامل: تک‌عکس و مجموعه عکس و بخش ویژه عکاسان روحانی برگزار می‌شود و آغاز ثبت نام و دریافت عکس‌ها نیز دوم خرداد ماه امسال است و آخرین مهلت برای دریافت عکس نیز دوم تیرماه خواهد بود.
دبیر این جشنوراه، دوم مردادماه را تاریخ اعلام نتایج این جشنواره  ذکر کرد و گفت: نمایشگاه عکس در روز ۱۴ مردادماه و آئین اختتامیه آن نیز ۲۳ مردادماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

سلیمانی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی photohawza.eshragh.ir یا نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه شمراه ۲۱ فرعی اول سمت چپ، دبیرخانه عکس حوزه آثار خود را ارسال و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha