دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 377404
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
تلبس

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری کارگاه تلبس در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: یکی از امور با اهمیت معاونت تهذیب، قانونمند برگزار شدن و ساماندهی  برنامه تلبس طلاب حوزه های علمیه می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: سالیانه دو مرتبه جشن تلبس طلاب در استان کرمانشاه برگزار می شود که  در آن تمهیدات لازم برای ملبس شدن دانش آموختگان حوزه های علمیه در نظر گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان پوشیدن لباس روحانیت که پایه پنجم را به پایان رسانده اند، توسط معاونت تهذیب از آن ها مصاحبه علمی به عمل می آید.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: طلابی که در آزمون علمی موفق به کسب نمره قبولی می شوند جهت دانش افزایی بیشتر در یک  کارگاه آموزشی دو روزه شرکت می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه افزود: شرکت کنندگان در کارگاه تلبس با وظایف روحانیت، شیوه بیان احکام، آداب و معاشرت و منش طلبگی، آموزش بستن عمامه و زی طلبگی آشنا می شوند.

وی در پایان با بیان اینکه دور جدید کارگاه تلبس در استان به زودی برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار کلید رشد و تعالی طلاب می باشد؛ لذا امید است مبلغان دین با ملبس شدن به لباس روحانیت و تحمل سختی ها بتوانند علوم و معارف الهی را در سطح جامعه ترویج دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha