یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدویت

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) جنت شهر، از برگزاری کارگاه های تخصصی امام مهدی شناسی و نهج البلاغه ویژه طلاب این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام روح الله جمشیدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام رضایتمندی از فعالیت معاونین و طلاب حوزه در امر مهدویت و امام شناسی اظهار داشت: به منظور آشنایی طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) جنت شهر با مقوله شناخت ، انتظار و وظایف منتظران، فواید غیبت حضرت، بررسی زندگی حضرت، امام زمان در احادیث و روایات، دوره های تخصصی امام مهدی شناسی به صورت هفتگی روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 6 صبح در سالن مدرس امام خمینی(ره) این حوزه علمیه با شرکت بیش از 50 نفر طلاب به صورت اختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر طلاب این حوزه از اقدام ذکر شده در مسئله امام شناسی گفت: در این دوره تخصصی، مدیریت مدرسه علمیه به ایراد سخن می پردازد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) جنت شهر یادآورشد:  هم چنین در راستای معرفت افزایی و با هدف ارتقای علمی طلاب این حوزه علمیه و به همت معاونت تهذیب و پژوهش، کارگاه تخصصی نهج البلاغه یکشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 19 در سالن خوابگاه این مدرسه با حضور 30 نفر از طلاب این مدرسه  برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه که به صورت هفتگی برگزار می شود، متخصصین پیرامون آشنایی تفصیلی با نهج البلاغه و ... به ایراد سخن می پردازند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha