سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بهروز مینایی

حوزه/ رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای خواستار ورود جدی حوزویان علاقه مند و مستعد به عرصه برنامه نویسی بازی های رایانه ای کشور شد.

دکتر بهروز مینایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز بازی های رایانه ای به یکی از مهم ترین عرصه های رسانه ای در کل دنیا تبدیل شده است و لذا ما برای تولید بازی های مناسب با فرهنگ دینی و اسلامی خود نیازمند همکاری و مشارکت حوزویان هستیم.

وی با اشاره به این که هم اکنون بخش اعظم بازی های رایانه ای دست بیگانگان است، گفت: حقیقتاً ما اگر بتوانیم هنر- صنعت بازی‌های رایانه‌ای را در خدمت آموزش‌ خود قرار داده و به وسیله آن به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی همت بگماریم در رسیدن به بسیاری از اهداف فرهنگی و تربیتی خود موفق بوده ایم و اگر خدای ناکرده در این باره بی توجه و کم توجه باشیم، آفات و آسیب های بسیار خطرناکی دامن گیر فرهنگ و خانواده های ایرانی می شود.

مدیر اسبق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین یادآور شد: کلیه بازی‌های رایانه‌ای با نقاط مثبت و منفی که دارند در سبک زندگی ما تأثیرگذار هستند و به تدریج هویت مجازی را به هویت واقعی کاربر تبدیل می‌کنند، اما برخی بازی‌ها به دلیل نزدیک بودن به فضای واقعی بسیار تأثیرگذار هستند که متأسفانه در ایران این گونه بازی‌ها بسیار در دسترس و محبوب است.

وی افزود: ما به هیچ وجه نمی توانیم تاثیر و فراگیری بازی های رایانه ای را نادیده بگیریم به خصوص این که بنابر آمار جهانی به تدریج ، این بازی ها به رسانه اول در دنیا و محبوب ترین آن ها تبدیل می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha