چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دوره اینترنتی سرمایه گذاری خرد اسلامی در دانشگاه فرانکفورت

حوزه/ آکادمی امداد اسلامی به همراه سازمان امداد اسلامی جهانی و دانشگاه امور مالی و مدیریت فرانکفورت یک دوره اینترنتی در سرمایه گذاری خرد اسلامی برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از www.mba-channel.com  دانشگاه امور مالی و مدیریت فرانکفورت در کشور آلمان قصد دارد دوره‌های اینترنتی جدید سرمایه‌گذاری خرد اسلامی را در سایت این دانشگاه برگزار کند.

آکادمی امداد اسلامی به همراه سازمان امداد اسلامی جهانی و دانشگاه امور مالی و مدیریت فرانکفورت یک دوره اینترنتی برای دریافت گواهینمانه در زمینه رو به رشد سرمایه گذاری خرد اسلامی برگزار می‌کنند.

در این دوره شرکت کنندگان با دانش درستی درباره جنبه های فنی بانکداری خرده فروشی، همچنین اخلاق مالی اسلامی، انطباق و مقررات مرتبط با آن بهره مند می‌شوند. این دوره به هدف بهره‌مندی و استفاده تمامی کارشناسان حرفه‌ای که در زمینه سرمایه گذاری خرد اسلامی فعالیت دارند، برگزار شده است.

این دوره 6 ماهه اینترنتی در صفحه یادگیری لینک – اد در مدرسه فرانکفورت دردسترس بوده و در ماه سپتامبر 2016 در سایت این دانشگاه آغاز به کار خواهد کرد. برگزاری این دوره اینترنتی از طریق برنامه مشارکت سازمان امداد جهانی با بخش توسعه بین‌الملل انگلستان امکان پذیر شده است.

دانشگاه فرانکفورت یک مرکز آموزشی تحقیقاتی در امور تجاری است که تمامی جنبه‌های مختلف تجارت، مدیریت، بانکداری و اقتصاد را دربرمی‌گیرد.

نمونه‌ کارهای خدماتی این مرکز اعم از رشته‌های تحصیلی تا برنامه های آموزشی اجرایی، پروژه‌های تحقیقاتی  تا مشاره بوده و دانشگاه فرانکفورت به عنوان مشاور، کاتالیزور و شریک آموزشی برای شرکت ها و سازمان‌ها فعالیت می‌کند.

دکتر حسام، مدیر عامل آکادمی امداد اسلامی با تاکید به اهمیت سرمایه‌گذاری خرد در این دوره گفت: این دوره آموزشی الکترونیکی سهم مهمی در ارتقای ظرفیت‌های بخش سرمایه‌گذاری خرد اسلامی و پر کردن شکاف آموزشی در این بخش خواهد داشت. از طریق این توافق با دانشگاه فرانکفورت، امداد اسلامی و سازمان‌های امدادی غیردولتی می‌توانند فراگیری مالی بهتری برای کمک به فقرا ایجاد کرده و در نتیجه آینده بهتری برای آنان رقم بزنند.

برگزاری دوره اینترنتی سرمایه گذاری خرد اسلامی در دانشگاه فرانکفورت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha