شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 نمایشگاه بیداری رمضان در مسجد انگلستان برگزار می‌شود

حوزه/ سرپرست معتمدین مسجد الاسلام گفت: ما امیدواریم نمایشگاه بیداری رمضان به مردم انگلستان کمک کند تا درباره اهمیت ماه رمضان برای مسلمانان آگاهی پیدا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از blogpreston.co.uk، متولیان مسجد الاسلام در ناحیه فولوود پریستون واقع در لانک‌شایر انگلستان، قصد دارند در آستانه  ماه مبارک رمضان درهای این مسجد را به روی غیرمسلمانان گشوده و مراسم روز درهای باز برگزار کنند.

این مسجد پیش از این نیز در ماه آوریل درهای خود را به روی غیرمسلمانان گشوده بود این بار قصد دارد با برگزاری یک نمایشگاه بیداری رمضان، میزبان مردم انگلیس باشد. جاده خیابان واتلینگ در روز درهای باز در ماه آوریل شاهد حضور صدها تن از مردم این شهر بود.

ایوب ولی باکس، سرپرست معتمدین این مسجد گفت: ما امیدواریم این نمایشگاه به مردم انگلستان کمک کند تا درباره اهمیت ماه رمضان برای مسلمانان آگاهی پیدا کنند. من شرکت در این مراسم را به همه خصوصا کارفرمایان، معلمان و کسانی که دوست دارند بیشتر درباره اسلام و مسلمانان در انگلستان اطلاعات بدست بیاورند توصیه می‌کنم.

این نمایشگاه هنر اسلامی را از طریق آیات قرآنی، علم و تاریخچه رمضان به نمایش می‌گذارد. این مراسم درهای باز مسجد روز یکشنبه هفته آینده، 22 می از ساعت 10 صبح تا 1 بعداز ظهر برگزار شده و در ساعات 2:30 تا 7 بعداز ظهر نیز جلسه‌ای خواهد داشت.

 شرکت در این مراسم برای همگان آزاد بوده و نیازی به ثبت نام نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha