شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام مهدی

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) گراش، از برگزاری نمایشگاه مهدویت به مناسبت نیمه شعبان به همت طلاب و روحانیون این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین برزگران، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت قائم(عج) و گرامیداشت ماه شعبان اظهار داشت: در راستای فعالیت های فرهنگی، به همت طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش، به منظور آشنایی بیشتر عموم با فرهنگ انتظار و ویژگی های یک منتظر واقعی در آستانه ولادت حضرت بقیه‌الله امام مهدی (عج)، نمایشگاه مهدویت دایر می باشد.

وی با اشاره به موضوعات این نمایشگاه تصریح کرد: سبک زندگی مهدوی، انتظار، کودک و امام زمان شناسی، سیری در مباحث مهدوی، فضای مجازی و مهدویت و ... از موضوعات ارائه ششده در نمایشگاه مهدویت این مدرسه می باشد.

مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) گراش اضافه کرد: راه اندازی غرفه کودک، فروش کتابهای مهدویت، غرفه شهدای مدافع حرم، غرفه پخش کلیپ هایی پیرامون حضرت مهدی(عج) از دیگر اقدامات طلاب این مدرسه به شمار می آید.

حجت الاسلام برزگران بیان کرد: این نمایشگاه هم اکنون در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد و تا چهارم تیرماه سال جاری در فضای برگزاری نمایشگاه واقع در شهرستان گراش، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) خیابان فیضیه برقرار و آماده پذیرایی از عموم مردم می باشد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه و ارائه خدمات فرهنگی به مردم عزیز این شهرستان، در برنامه های مختلف مذهبی و ملی توسط این حوزه علمیه و با همت و تلاش طلاب و روحانیون انجام می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha