یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی گوهری- مدیر حوزه مهران

حوزه/ حجت الاسلام گوهری با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حوزه های علمیه مناطق مرزی، گفت: مسئولین باید مناطق محروم و حساس مرزی را در اولویت قرار دهند و زیرساخت های حوزوی این مناطق را تقویت کنند.

حجت الاسلام علی گوهری، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، ماه رمضان را فرصت طلایی خودسازی و دستگیری از محرومان و نیازمندان خواند و گفت: انسان می تواند با خدمت به دیگران زمینه توجه بیشتر خداوند به خویش را فرهم نماید.

وی در ادامه به فعالیت های طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مهران در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی در ایام برگزار نماز جمعه، ارائه مشاوره های دینی، برگزاری نماز جماعت در مساجد و حسینیه های شهرستان  که فاقد امام جماعت می باشند، از جمله فعالیت های طلاب مدرسه در ماه ضیافت الهی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) مهران تصریح کرد: حوزه های علمیه مناطق محروم و حساس باید بیشتر از مناطق دیگر، شبانه روز جهت نشر معارف ناب اهل ابیت(ع) و تبلیغ دین تلاش نمایند، البته موانعی نیز همچون کمبود مبلغ  توانمند و تمام وقت، نبود امکانات و ... بر سر راه وجود دارد.

حجت الاسلام گوهری یادآور شد: مسئولین باید مناطق محروم و حساس مرزی را در اولویت قرار دهند و زیرساخت های حوزوی این مناطق را تقویت کنند.

انتهای پیام

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha