سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
شبکه هدهد

حوزه/ مراسم ششمین سالروز اولین شبکه بین المللی کودک و نوجوان هدهد در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم ششمین سالروز تاسیس شبکه هدهد شب گذشته با حضور کارکنان این واحد رسانه ای جهان تشیع در عرصه کودک و نوجوان در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کرار انصاری قائم مقام سازمان رسانه ای صبا در سخنانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: ائمه از ما می خواهند که مردم را به غیر از زبانمان به راه راست هدایت کنیم.

وی افزود: یکی از راه های دعوت «بغیر السنتکم» که در حدیث بیان شده است تولیدات رسانه ای و فرهنگ سازی است.

انصاری با اشاره به تأثیر فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جذب مسلمانان و غیر مسلمانان به اصول اسلامی تصریح کرد: همه ما به عنوان جامعه رسانه‌ای باید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و ترویج اصول و موازین اسلامی در سطح جامعه گام برداریم.

وی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فوتبال اروپایی در جام ملت های اروپا در حین مسابقات روزه می گیرد و این مساله جهانی شده است در حالی که امروز در برخی مناطق مشاهده می کنیم که افرا به اسم برخی عناوین از روزه گرفتن طفره می روند و حتی آن را انکار می کنند، ولی همین یک حرکت یک فرد جریان ساز تا این حد توانسته است مردم را به روزه گرفتن وادارد که این مساله باید در فضای رسانه ای دنبال شود.

اجرای برنامه قرآنی و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ای صبا و برگزاری مراسم تجلیل از فعالان بخش های مختلف این سازمان رسانه های و شبکه هدهد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha