جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نشست نقد مقاله

حوزه/ به همت پژوهشکده حدیث حوزه چهل و چهارمین نشست علمی نقد مقاله «نقش فضیلت های ایمانی در فهم قرآن کریم» با حضور جمعی از طلاب و فضلای حوزه های علمیه قم در تالار مرحوم شیخ کلینی(ره) این پژوهشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، چهل و چهارمین نشست نقد مقاله از پیوسته نشست های سید مرتضی ره با عنوان نقد مقاله « نقش فضیلت های ایمانی در فهم قرآن کریم» با حضور جمعی از طلاب و پژوهشگران حوزه های علمیه و با ارائه حجت الاسلام و المسلمین محمدفیاضی در پژوهشکده حدیث حوزه برگزار شد.

این گزارش می افزاید: یکی از برنامه های که در پژوهشکده حدیث حوزه وجود دارد نقد مقاله هاست، نقادانی که به بررسی مقاله ها می ‏پردازند نسبت به موضوع مقاله متخصص هستند.

این سلسله نشست ها با نام پیوست نشست های سید مرتضی برگزار می شود و تا امروز 155 مورد از این نشست ها برگزار شده که 44 نشست آن مربوط به نقد مقاله بوده است.

 در چهل و چهارمین نشست علمی نقد مقاله عنوان " نقش فضیلت های ایمانی در فهم قرآن کریم" از سوی حجت الاسلام  فیاضی ارائه شد.

حجت الاسلام فیاضی در ابتدا به معرفی مقاله خود پرداخت و به بررسی فضیلت هایی که در قرآن وجود دارد و نقش آن در فهم بهتر قرآن مطالبی را ارائه کرد و همچنین به بررسی آیات و روایاتی که در آنها به فضیلت های ایمانی اشاره شده است یا  به کار برده شد  یا اشاره ای به آن شده است پرداخت.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha