یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 387552
۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
مسابقه مداحی

حوزه/ اولین مسابقه مداحی در شهر کربلا و با مشارکت ۸۰ نفر از مداحان جوان و نوجوان حسینی در دوره سنی ۱۱ تا ۱۷ سال و دوره سنی ۱۸ تا ۳۰ سال برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی با همکاری هیئت شعرا و مداحان اهل بیت(ع) در شهر مقدس گربلا، اولین مسابقه بزرگ مداحان حسینی را برگزار کرد.

شیخ مهدی الخزاعی مسئول این مسابقات گفت: این مسابقه در شهر کربلا و با مشارکت مداحان جوان و نوجوان حسینی در دوره سنی 11 تا 17 سال و دوره سنی 18 تا 30 سال برگزار شد.

وی افزود: این اولین مسابقه مداحی است که در کربلا برگزار می شود و 80 مداح در آن شرکت داشتند که تمام آنها پیش از مسابقه مورد آزمایش قرار گرفتند و در این مسابقه 15 نفر رتبه ممتاز گرفتند که 10 نفر آنها از جوانان و 5 نفر از نوجوانان هستند.

الخزاعی ادامه داد: جوایز مادی ارزشمندی در کنار گواهی مشارکت در این مسابقه به برندگان اهدا شد و به زودی در مسابقه دیگری که توسط آستان مقدس حسینی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی افزود: هدف از این مسابقه جمع کردن مداحان حسینی به عنوان بخش مهمی از جوانان و نوجوانان است؛ چراکه این افراد نقش مهمی در رساندن فرهنگ حسینی به جهان دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha