یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی- معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت:امروز نسل نوجوان و جوان نه تنها با سرداران ورزمندگان دفاع مقدس بلکه از شهدای روحانیت باید اطلاع کافی داشته باشند.

به گزارش  خبرگزاری  «حوزه» از قزوین حجت الاسلام  علاالدین صفی خانی در جلسه  شورای علمی وبرنامه ریزی  دایرة المعارف  دفاع مقدس که  صبح امروز در سالن  اجتماعات اداره کل  حفظ وآثار و نشرارزشهای  دفاع مقدس برگزارشد به نقش تاثیرگذار رزمندگان استان در دوران  دفاع مقدس گفت:  بی شک نقش  مهم و اثر گذار رزمندگان و دلاوران استان قزوین دردوران  دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و نخواهد بود .

معاون امور طلاب و دانش آموختگان  حوزه علمیه قزوین به حضور  فعال وموثر  روحانیت استان  درآن  دوران حماسه و ایثار بیان داشت: روحانیت  حوزه علمیه قزوین در دوران  دفاع مقدس علاوه براینکه  نقش  تبلیغی  داشتند ، نقش  فرماندهی  برخی از عملیاتهای  دفاع مقدس را نیز بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: امروز نسل نوجوان و جوان باید با  اهداف و ایثار و رشادتهای این شهدا آشنا شده و ما مسئولین و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس باید با چاپ این دایره المعارف نقش این شهر شهید پرور و دارالمومنین را در دفاع مقدس به خوبی تبیین  نمایند.

این محقق حوزوی از تدوین و چاپ وصیت نامه  شهدای روحانیت دراستان  خبرداد  و بیان داشت: در صدد هستیم تا وصیت نامه های نورانی شهدای روحانیت استان را درآینده نزدیک تدوین و به چاپ برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha