سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
هیئت آستان مقدس علوی در مشهد

حوزه/ هیئت آستان مقدس علوی به دعوت رسمی آستان مقدس رضوی به شهر مشهد مقدس رسید. این سفر برای شرکت در اولین اجلاسیه اعتاب مقدسه ایران و عراق و سوریه صورت گرفته است و مجری این اجلاسیه آُستان قدس رضوی است و هم چنین یادداشت تفاهمی برای همکاری در زمینه های مختلف فکری و فرهنگی و خدماتی بین تولیت اعتاب مقدسه به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هیئت آستان مقدس علوی متشکل از سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان و معاونش خالد هادی شنون و حیدر علی خبون عضو شورای اداری آُستان، حجت الاسلام صفاء الودیس نماینده بخش امور فکری و فرهنگی به دعوت رسمی آستان مقدس رضوی به شهر مشهد مقدس رسید. این سفر برای شرکت در اولین اجلاسیه اعتاب مقدسه ایران و عراق و سوریه صورت گرفته است و مجری این اجلاسیه آُستان قدس رضوی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و مسؤولین آستان قدس رضوی از تولیت آستان مقدس علوی و هیئت همراه استقبال کردند.

تولیت آستان مقدس علوی گفت: این اجلاسیه که اعمال خود را در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می کند، اولین اجلاسیه است که با حضور اعتاب مقدسه و مزارات شریف عراق و ایران و سوریه صورت می گیرد.

وی افزود: این اجلاسیه فعالیت ها و اعمال مختلفی را پیش رو دارد که از مهم ترین آن ها امضای یادداشت تفاهم بین اعتاب مقدسه و مزارات برای همکاری در زمینه های مختلف فکری، خدماتی، فنی و خدمت به زائرین بزرگوار است. هم چنین برجسته سازی این همکاری در جهان اسلام و تاثیرات اعتاب مقدسه و مزارات شریف در نقل تفکر نورانی، انسانی، زیبا و خلّاق اهل البیت علیهم السلا در سرتاسر جهان از اهداف این گردهمایی است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha