سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران

حوزه/ امام جمعه بوشهر اقتصاد کرانه ای را یکی از مهمترین اقتصادها در کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرد و گفت: استان بوشهر با داشتن سواحل طولانی خلیج فارس، می تواند اقتصاد کرانه ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) یکی از مهمترین راه های نجات اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری باید از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، اندیشه و دانش مختصصان کشور استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت های داخلی با نگاه رشد اقتصادی و رقابت بین المللی شد و بیان داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تنها نسخه شفابخش در حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که بایستی بر اساس سیاست های دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد.

وی اقتصاد کرانه ای را یکی از مهمترین اقتصادها در کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرد و ابراز داشت: استان بوشهر با داشتن سواحل طولانی خلیج فارس، می تواند اقتصاد کرانه ای داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری افزود: خلیج فارس سومین آبراه بین المللی از نظر مساحت و مهمترین آبراه از نظر سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: 50 درصد اقتصاد کشورهایی که ساحل دارند، از راه اقتصاد کرانه ای است؛ اما در کشور ما این آمار 2/7 درصد است.

امام جمعه بوشهر شرکت صدرا را یکی از نقاط امید کشور دانست و گفت: امیدواریم با استقرار قرارگاه  خاتم شاهد تحول نوینی برای مردم استان و نیز کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی بر آموزش فنی حرفه ای، مدیریت بازرگانی، توجه به استانداردهای بین المللی برای ساخت و سازهای دریایی و توسعه جزیره ای بر اساس سیاست تدوین شده تاکید کرد.

این استاد حوزه  افزود: در حال حاضر یک هزار و 200 نفر در شرکت صدرا مشغول به فعالیت هستند که با برنامه ریزی های صورت گرفته این آمار تا پنج هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ضمن بازدید از شرکت صدرا، کلنگ احداث حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) این شرکت را به زمین زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha