چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر ارتباطات با مراجع و علما در قم

حوزه/ مردم وقتی این حرف ها را می شنوند که دولت چه کارهایی انجام داده است، خیلی باور نمی کنند و باورشان وقتی است که در سفره شان گشایشی ایجاد شود. بنابراین باید برنامه ریزی شود که این تغییر در زندگی مردم حس شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار با وزیر ارتباطات  با تأکید بر لزوم توجه به معشیت مردم گفتند:  زحماتی که دولت می کشد قابل تقدیر و تشکر است.

ایشان ادامه دادند:  مکرر هم گفته ام این دولت یک نعمتی است برای مردم، در عین حال مهم است که مردم تغییر و بهبودی معیشت را احساس کنند، ولی علیرغم تلاش ها و زحمات هنوز چنین تغییری حاصل نشده است.

معظم له در ادامه بیان داشتند:  شما از طرف من به آقای روحانی این پیام را بدهید که مردم باید از نتیجه تلاش ها و زحمات بهره مند شوند و این تغییرات را حس کنند.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی افزودند: مردم وقتی این حرف ها را می شنوند که دولت چه کارهایی انجام داده است، خیلی باور نمی کنند و باورشان وقتی است که در سفره شان گشایشی ایجاد شود. بنابراین باید برنامه ریزی شود که این تغییر در زندگی مردم حس شود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار دکتر واعظی وزیر   ارتباطات و فنآوری اطلاعات گزارشی از عملکرد دولت و همین طور وزارت متبوع خود ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha