دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: دولتمردان بکوشند که فراتر از شعارها و وعده ها در حل مشکلات مردم اقدام و عمل داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از مردم از حیث مشکلات اقتصادی و معیشتی در مضیقه هستند که رفع این دغدغه و نگرانی نیازمند مجاهدت شبانه روزی مسئولان و دولتمردان در عمل به اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب چندسالی است که به طور خاص بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می ورزند چرا که اگر این مطالبه در جامعه عملی شود ، شاهد حل بسیاری از مشکلات کشور از جمله بیکاری خواهیم بود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در جامعه و مقابله قاطعانه دولت با مساله فیش های نجومی گفت: هفته دولت یادآور تلاشها و مجاهدت های ماندگار دو شهید والامقام یعنی شهید رجایی و شهید باهنر است که حقیقتاً جزو بهترین الگوهای دولتمردان جامعه ما به شمار می روند.

وی با اشاره به ساده زیستی، ولایتمداری و ایمان و تعهد بالای این دو شهید بزرگ دولت بیان داشت: این عزیزان در زندگی خود به ویژه دوران کوتاه مسئولیت رییس جمهوری و نخست وزیری صادقانه خدمت کرده و بدون منت و چشم داشت در مسیر کاهش مشکلات مردم گام برداشتند و به همین خاطر پس از گذشت سی و پنج سال از شهادتشان هنوز هم این چنین محبوب آحاد ملت هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha