یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 392449
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
منشور روحانیت

حوزه/ مجموعه پوسترهای منشور روحانیت به همت شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون تهیه و منتشرشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مجموعه پوسترهای "منشور روحانیت" شامل رهنمودهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در خصوص روحانیت  توسط شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون تهیه و از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است.

 بر پایه این گزارش: این مجموعه شامل 22 عدد پوستر می باشد که قابلیت استفاده  به صورت های ثابت، دوره ای یا نمایشگاهی در مدارس را دارد.

خطر انقلابی نماها، راه های نفوذ استکبار ، چشمه جوشان تفکر ناب اسلام، لزوم وحدت طلاب و علمای متعهد، فقه جواهری پویا، دنیاگریزی و ظلم ستیزی روحانیت، همدلی روحانیت انقلابی، روحانیت جلودار حرکت انقلاب، رازترس استکبار از روحانیت انقلابی، خطر جدایی دین از سیاست، روحانیت؛مهمترین پایگاه اسلام، لزوم پرهیز از اختلاف در حوزه، حکومت؛ فلسفه عملی فقه، منذران صادق، توصیه به طلاب و جامعه مدرسین، شرایط اجتهاد در عصر انقلاب،شعر حضور، هشدار نسبت به خطر تحجرگرایان،  بصیرت و اجتهاد، مامور به ادای تکلیف، رمز پایداری و ماندگاری روحانیت و حماسه سازان تاریخ، عناوین این پوسترها را شامل می شود.

گفتنی است : مجموعه این پوسترها برگرفته از  پیام منشور روحانیت امام خمینی (ره) بوده و در تابستان سال95 منتشر شده  است و مدیران مدارس سراسر کشور می توانند جهت تهیه این محصول ارزشمند به معاونت  تهذیب مرکز استان خود مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha