سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 392555
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
تخریب تابلوی مسجدی در آمریکا در روز روشن!

حوزه/ تصاویر دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که مردی تقریبا ۴ دقیقه تمام صرف خراب کردن تابلوی مسجد کرده، به طوری که اتومبیل‌ها و دوچرخه‌سواران به راحتی از کنار او عبور کرده و اتفاقی نمی‌افتد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از واشنگتن پست، تصاویر دوربین‌های مدار بسته در شهر مانکاتوی ایالت مینه‌سوتا در آمریکا نشان دادند که مردی تابلوی این مسجد را در روز روشن تخریب می‌کند. در این تصاویر دیده می‌شود که مرد سعی دارد قسمتی از تابلو که واژه مرکز اسلامی روی آن حک شده است را از بین برده و در عوض یک بنر «برای اجاره» روی تابلو بگذارد.

عبدی صبری یکی از اعضای هیات موسسان این مرکز می‌گوید که کودکان در هنگام این ماجرا، داخل مسجد حضور داشته و در کلاس درس بوده‌اند. این ویدئو نشان می‌دهد که این مرد تقریبا 4 دقیقه تمام صرف خراب کردن تابلوی مسجد کرده، به طوری که اتومبیل‌ها و دوچرخه‌سواران به راحتی از کنار او عبور کرده و اتفاقی نمی‌افتد.

صبری امیدوار است که یکی از رهگذران بتواند این مرد را شناسایی کرده و می‌گوید که در صورت شناسایی فرد مهاجم دوست دارد او را به مرکز دعوت کرده و در این باره می‌گوید: ما حقیقتا به انتقام فکر نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم او به اینجا بیاید، ما را بشناسد و درک کند.

از زمان افتتاح مرکز اسلامی مانکاتو در سال 2014، این دومین باری است که تابلوی این مرکز توسط یک فرد ناشناس تخریب می‌شود. در ژانویه 2015 نیز شخصی در نیمه‌های شب بخشی از تابلوی مرکز  را بیرون کشیده و آن را در خیابان انداخته بود. به علاوه در 3 پرونده حل نشده دیگر نیز درب جلویی مرکز اسلامی توسط قطعه سنگی شکسته شده و سارقان پول نقد داخل صندوق‌های صدقه و کامپیوترهای داخل مرکز را به سرقت برده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha