چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اشغالگران صهیونیستی

حوزه/ نیروهای اشغالگر اسرائیلی تجاوزات خود را در حق فلسطینی ها و املاک آن ها تشدید کرده اند به طوری که شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت پلیس و یگان ویژه اسرائیلی به حریم مسجد الاقصی تعرض کردند. آنها همچنین تعدادی از خانه فلسطینی ها را ویران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزرای «حوزه»،‌ نیروهای اشغالگر اسرائیلی تجاوزات خود را در حق فلسطینی ها و املاک آن ها تشدید کرده اند به طوری که شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت پلیس و یگان ویژه اسرائیلی به حریم مسجد الاقصی تعرض کردند.

نیروهای صهیونیستی صبح امروز 5 خانه را در شهرک "یطا" واقع در جنوب شهر الخلیل ویران کردند. هم چنین یک رستوران و کارخانه سرامیک در شهرک "سبسطیه" در شهر نابلس به بهانه های واهی ویران شد.

در همین راستا، نیروهای اشغالگر شب گذشته و صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری هجوم بردند و 13 فلسطینی دستگیری کردند.

پزشکان مستقر در اردوگاه گفتند که 7نفر از شهروندان در درگیری بین دو جوان فلسطینی و سربازان اسرائیلی مجروح شدند.

شاهدان عینی بیان داشتند: سربازان دشمن در هجوم به منزلی در "بیت لحم" برادر یکی از اسری را علی رغم اینکه از بیماری او خبر داشتند، مورد آزار و اذیت قرار دادند.

همچنین به اردوگاه "الفارعه" واقع در شمال کرانه باختری هجوم بردند و احضاریه ای را به یکی از فلسطینی ها مبنی بر مراجعه به سازمان اطلاعاتی صهیونیستی، تحویل دادند.

در همین راستا، پلیس رژیم اشغالگر به محله "التحتا" واقع در اردوگاه "شعفاط" شمال شرق قدس حمله کرده و ویرانی هایی را در خانه های شهروندان به بار آورده است.

 

  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha