پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 394106
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
حجت الاسلام پوراکبر

حوزه/ امام جمعه تنکابن خطاب به طلاب گفت: در کنار علم آموزی به تهذیب نفس هم توجه نموده و الگوی عملی خوبی برای خانواده و جامعه خود باشید؛ زیرا هیچ گروه و قشری مانند حوزویان این چنین در سطح دنیا تاثیر گذار نمی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر امام جمعه و سرپرست مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن در مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی این مدرسه، بیان کرد: در دین مبین اسلام، امر تحصیل علم به خصوص علوم دینی توسط مردان و زنان، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تاکید زیادی بر آن شده است.

وی افزود: حوزه های علمیه خواهران، امر مبارکی است و امیدواریم خواهران طلبه با انجام رسالت های دینی خود، زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم نمایند.

امام جمعه تنکابن در ادامه خطاب به طلاب گفت: در کنار علم آموزی به تهذیب نفس هم توجه نموده و الگوی عملی خوبی برای خانواده و جامعه خود باشید زیرا هیچ گروه و قشری مانند حوزویان این چنین در سطح دنیا تاثیر گذار نمی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر اظهار کرد: اولین وظیفه طلاب دین شناسی است که این امر با درس خواندن خوب و جدی میسر می شود؛ همچنین وظیفه دیگر حوزویان، نجات جامعه از گرفتاری های روحی و روانی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اولین نیاز حوزه های علمیه خواهران، تامین نیازهای درونی خود مدارس علمیه است که مهمترین آن پرورش خواهران طلبه برای ورود در مرحله استادی و خودکفایی در این امراست.

انتهای پیام 313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha