یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فکر - تفکر

حوزه/ نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبی با هشدار در خصوص جنگ نرم گفت: تصرف انديشه ها هدف اصلی استکبار در مبارزه با اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبادي، نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي، امروز در ديدار با مديران رسانه ها و نشريات استان با اشاره به نقش ولایت و رهبری در اداره جامعه، گفت: رهبر معظم انقلاب مانند طبيبي هستند كه هم هشدار مي دهند و هم از جريان نظام مراقبت مي كنند.

وی، در ادامه ثبت و ضبط و پرونده سازي جريان ها و مواضع را از رسالت هاي كار رسانه عنوان كرد و بيان داشت: ثبت رويدادهاي تاريخ براي انسان هاي آينده بسيار مهم است كه يكي از نقش هاي رسانه هم همين مي باشد.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوی با تأكيد بر اينكه اگر دروغ و يا حقيقتي در جامعه منعكس شود، رسانه در گمراه شدن و يا ثواب آن بهره مند است، تصريح كرد: حقايق بايد آنطوري كه واقعيت دارد، بيان شود و كم و يا زياد كردن آن آسيب هاي جدي به همراه دارد.

وی  با بیان اين كه ولنگاري فرهنگي مايه تأسف است، گفت: جبهه نظامي فقط در حوزه تصرف آب و خاك تعريف مي شود و اين در صورتي است كه جنگ نرم خطرناک تر بوده و هدفش تصرف انديشه ها است.

این استاد حوزه در همین زمینه به جنايات آمريكا در طول تاريخ اشاره كرد و گفت: در حال حاضر آمريكا به بيش از ٥٠ كشور دنيا تعرض كرده است و براي نفوذ در جبهه اسلام از هيچ كوششي فروگذار نيستند که فعالیت رسانه ای از جمله آن بوده و امروز جبهه رسانه اي دشمن به دنبال معرفي اسلامي خشن و تكفيري به دنيا است.

وي در پایان با بيان اين مطلب كه رسانه هاي جبهه انقلاب اسلامي باید  جنايات آمريكا در يمن و سوريه و ديگر كشورها به مردم اطلاع دهند، گفت: آمريكا سازنده و پرورش دهنده تروريسم در دنيا بوده و این مهم باید به اطلاع همه دنیا برسد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha