سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 395632
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:استکبار ستیزی و زیر بار ذلت نرفتن از شاخصه های اصلی و بارز مکتب تشیع و آزادگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ خجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی ظهر امروز در دیدار با فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش افزود:امروز افتخار شیعه داشتن سرمایه ها و ارزشهای معنوی بی نظیری همچون مهدویت،نهضت عاشورا،امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ ایثار و شهادت است و با داشتن این خصیصه ها این مکتب همچون خورشیدی برای هدایت بشر می درخشد.

وی با اشاره به اینکه پیام جامعه معنوی ما نیز حفظ دستاوردهای عظیم حسینی است تصریح کرد:استکبار ستیزی و تن ندادن به ذلت از ویژگی های بارز مکتب تشیع است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با شناخت قوانین و الزامات این فریضه در جهت اجرای آن در جامعه تلاش کنند خاطر نشان کرد:افراد فعال این شورا باید با داشتن روحیه انقلابی و با اخلاص نسبت به انجام این فریضه در جامعه همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید در اداراتی تشکیل شود که خود آمر به معروف باشند گفت:اعضای این شورا نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها به چند الزام دینی و اجتماعی محدود کنند بلکه باید با هرگونه استفاده نابجا از بیت المال،فساد ،بی بند و باری مقابله نمایند.

وی با اشاره به اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر افرادی خیرخواه و دلسوز هستند افزود:این افراد باید با شناخت و راههای اجرای این فریضه تلاش کنند از هر گونه فساد و انحرافی در جامعه پیشگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی و اخلاقی در جامعه تصریح کرد:امروز مردم استکبار ستیز ایران اسلامی در تمامی عرصه ها با پیروی از ولایت و رهبری توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند و مردم ایران اسلامی برای آزادگان جهان الگو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه امروز زنان جامعه اسلامی ایران برای زنان مسلمان یمن،لبنان ،عراق الگو هستند افزود:زنان ایران اسلامی با حفظ حجاب و عفاف باید برای همیشه برای زنان الگوی ناب اخلاق باشند.

وی در پایان با انتقاد از اجرای هزینه های گزاف برای برگزاری کنسرتهای موسیقی در جامعه گفت:این در حالی است که هیات مذهبی و مجالس قرآنی ما با کمترین هزینه و امکانات برگزار می شود و این موضوع زیبنده جامعه اسلامی نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha