یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه( س) خرم آباد از فعالیت ۱۵۰ مبلغ این مدرسه در بین افراد جامعه خبر داد.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد در موقعیت جغرافیایی مناسبی در مرکز شهر خرم آباد قرار دارد، گفت: پاسخگویی به احکام و سئوالات شرعی مخاطبان و بانوان در طول روز، برگزاری ادعیه و مراسم عزاداری با حضور طلاب و عموم مردم از جمله برنامه های مذهبی فرهنگی این مدرسه برای بانوان است.

وی به حضور طلاب این مدرسه در مکان مصلی الغدیر خرم آباد برای پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان اشاره و تصریح کرد: تعدادی از طلاب این مدرسه با حضور در آئين عبادی سیاسی نماز جمعه به سوالات شرعی بانوان نمازگزار پاسخ می دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد با اشاره به اینکه تاکنون نیز بیش از ۱۵۰ نفر از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند، افزود:این افراد با حضور در مساجد ،مدارس،پایگاههای مقاومت بسیج و حلقات صالحین و همچنین جلسات خانگی به تبلیغ معارف و آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع می پردازند.

موحدی در ادامه همچنین از برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس برای طلاب این مدرسه خبر داد و افزود:در این اردو طلاب علاوه بر زیارت مرقد مطهر ثامن الحج ع در برنامه های مذهبی و فرهنگی شرکت می کنند و از منابر و سخنرانی ارزشمند بزرگان حوزه در طول اردو بهره مند می شوند.

وی در پایان از برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در این مدرسه خبر داد و افزود:این برنامه ها نیز با حضور طلاب و عموم مردم در دهه محرم و پس از آن نیز بصورت مناسبتی در مدرسه علمیه فاطمیه( س) خرم آباد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha