شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام علی رحمتی-مدیر مدرسه امام رضا(ع) پلدختر

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: رشد طلاب به تقویت هماهنگ برنامه های آموزشی و تربیتی بستگی دارد.

حجت الاسلام علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه از این تعداد طلبه ۱۴ نفر ورودی امسال هستند، افزود: این طلاب در سطح یک حوزه از پایه های یک تا شش مشغول تحصیل هستند.

وی همچنین از فعالیت هشت استاد برای آموزش علوم حوزه به طلاب این مدرسه خبر داد و تصریح کرد: در این مدرسه مشکل کمبود استاد وجود ندارد و برنامه ریزهای تهذیبی آموزشی با انسجام برای تربیت طلاب ارائه می شود چرا که معتقدیم رشد طلاب در گرو تقویت هماهنگ برنامه های آموزشی و تربیتی است .

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر از با بیان اینکه در این مدرسه برنامه های صبحگاهی و مناسبتی برای اساتید و طلاب در طول سال برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در تمام برنامه های تربیتی و فرهنگی به تهذیب و خودسازی طلاب توجه ویژه ای می شود.

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به نقش و اهمیت ورزش در رشد جسمانی و روحی طلاب گفت: امید می رود با احداث و ایجاد مکان های ورزشی خاص حوزه، طلاب نیز بتوانند به انجام مستمر رشته های ورزشی بپردازند.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در رشته ورزشی فوتسال فعالیت ورزشی دارند افزود:در مکانی در این مدرسه نیز با اختصاص یک فضا، طلاب ورزش والیبال را در درون مدرسه برای تقویت بنیه جسمی و روحی خود انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    این که عکس حاج آقا لروند هست!!! چ ربطی به حاج آقا رحمتی داره اونوقت
  • . IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    این که عکس حاج آقا لروند هست!!! چ ربطی به حاج آقا رحمتی داره اونوقت