دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سیدمحسن موسوی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان

حوزه/ نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان از حضور مبلغان دهه محرم در مراکز دهه گانه شهرستان‌های این استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: در ایام ماه محرم و صفر، مبلغان با حضور در مراکز و خوابگاه‌های دانشگاه پیام نور استان لرستان، در جمع دانشجویان به تبلیغ و تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه های عزاداری باید به منابر و سخنرانی توجه ویژه‌ای شود، افزود: مبلغان در این دهه با بیان احکام و معارف نورانی اسلام و مکتب تشیع، به بیان روشنگری و ارتقاء بینش دینی و سیاسی دانشجویان می پردازند.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه های نهاد رهبری، از وجود طلاب مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها نیز استفاده می شود، خاطرنشان کرد: طلاب ظرفیت ارزشمندی برای محتوا سازی و تاثیرگذاری برنامه های این نهاد هستند و با تعامل خود با برنامه های این نهاد، در ارتقاء دانش مذهبی و معرفتی دانشجویان قدم بر می‌دارند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغان و طلاب با شرکت در گفتمان‌های معرفتی، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی ایرانی و...، به فرهنگ سازی آموزه‌های دینی در بین دانشجویان قدم بر می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha