یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:پیاده روی عظیم اربعین حسینی رعب و وحشت را در دل سلطه گران انداخته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی شهرستان بروجرد با بیان اینکه خون امام حسین(ع) و یاران باوفایش تضمین کننده دین اسلام و مکتب تشیع بود، گفت: امام حسین(ع) با قیام خود در جهت احیای معارف ناب اسلام خون خود و یاران با وفایش را اهدا نمود تا درس آزادگی و حریت را برای همیشه در تاریخ ماندگار نماید.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن معارف عاشورا و قیام سرخ حسینی بکار گرفته اند تصریح کرد:امروز باید معارف ناب حسینی را با بصیرت و روشنگری در جهان مخابره نمود و پیام استکبار ستیزی این مکتب والا را به گوش جهانیان رساند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شورای امنیت ملی آمریکا ،مجلس انگلیس و رژیم صهیونیستی به تازگی از همایش جهانی شیرخوارگان در ایران اسلامی و ۴۱ کشور جهان احساس خطر کرده اند اظهار داشت:اعتقاد مردم آزاده جهان به قیام امام حسین(ع) و پیام استکبار ستیزی این مکتب بی نظیر، امروز لرزه را بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی همچنین با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی با شرکت آزادگان جهان و عاشقان مکتب اهل بیت(ع)  گفت: راه امام حسین(ع) را ه نور و معرفت و حریت است و دشمنان اسلام هر سال از شور و شعور حسینی هراس دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم پرشور اربعین حسینی سید و سالار شهیدان، باید تمام زیر ساخت های مادی و معنوی به کمک مسئولان و مردم فراهم شود افزود: مسئولان در این راستا نباید از مردم عقب بمانند، بلکه باید تلاش مضاعف خود را برای فراهم نمودن امکانات فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha