یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

عضو خبرگان رهبری ، استکبارستیزی را درس ماندگاری توصیف کرد که ملت رشید ایران از امام راحل و شهیدان والامقام خود آموخته است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت وقایع تاریخی سیزدهم آبان ماه که به همین مناسبت به عنوان روز ملی استکبارستیزی نامیده شده است، اظهار داشت: دولت آمریکا در طول بیش از نیم قرن گذشته و از زمان کودتای ننگین 28 مرداد نشان داده که همواره علیه ملت ما ظلم و ستم روا داشته و حقوق مردم ما را در عرصه های مختلف و به بهانه های گوناگون پایمال کرده است.

وی افزود: طبعاً ما در برابر چنین قدرت ظالمی که به تعبیر رسای امام راحل ، شیطان بزرگ است نباید ساکت بمانیم بلکه لازم است که با شجاعت تمام علیه او و اقدامات ظالمانه و جنایتکارانه اش فریاد بزنیم.

این استاد حوزه ادامه داد: در جریان نهضت امام (ره) و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم در به شهادت رساندن بسیاری از جوانان رشید این مرز و بوم همچنین چهره ها و شخصیت های تراز اول دینی و علمی و فرهنگی این کشور نقش داشته و همین آمریکا بود که با تحریک دیوانه ای به نام صدام ، جنگ هشت ساله را علیه ما تحمیل کرد و خسارات مادی و معنوی بسیاری بر ما وارد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت مسلم آن است که آمریکا به عنوان چهره و نماد شاخص استکبار جهانی در دنیای کنونی ، همچنان علیه کشور و نظام و انقلاب ما دست به فتنه انگیزی می زند و به ویژه این روزها علیه منافع مسلمین و جبهه مقاومت اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی همچنین بیان داشت: این که امام خمینی (ره) با هوشمندی تمام، آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و امروز مقام معظم رهبری هوشیارانه فریاد برمی آورند که هر جا فتنه و تنش و درگیری در جهان است، یک سرِ آن به آمریکای جهانخوار بازمی گردد، درس بزرگی است برای ما که فریب لبخندهای دشمن را نخوریم و بدانیم که استکبارستیزی هم یک تکلیف دینی و شرعی برای ماست و هم وظیفه ای انقلابی و ملی به شمار می رود که غفلت از آن باعث خسران های بسیاری می گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha