یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

حوزه / شوراي عالي حوزه علميه خراسان در بيانيه اي به مناسبت ۱۳ آبان، تاکید کرد: مبارزه فراگیر و همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر جهان نوید نيل به حكومت جهاني عدالت گسترحضرت مهدي (عج) خواهد بود که امید تمامی مستضعفان و ستم کشیدگان می باشد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، در اين بيانيه با اشاره به اينكه در عصر بن‌بست اخلاقی انسان،  هنگامۀ عزیمت انسان افسرده به فطرت الهی خویش در جامعۀ بشری فرارسیده است، مي خوانيم: در شرایط کنونی در حالی که جوانان کشورهای اسلامی در بحرین ، یمن ، عراق ، سوریه و.... به خاک و خون کشیده و ثروت های این کشور ها به یغما برده می‌شود  تنها اندیشه انقلابی که برخواسته از شعار " هیهات منا الذله " ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) باشد می تواند بشریت را به سر چشمه عزت و آزادگی رهنمون گردد.

اين بيانيه ضمن گرامي داشت یاد و خاطره  بنیانگذار جمهوری‌اسلامی‌ایران و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم، 13 آبان را به عنوان در تجلی استکبار ستیزی ونبرد با شیطان‌بزرگ معرفي مي كند و مي افزايد: در تاریخ سراسر حماسه‌آفرین و بصیرت بخش ایران اسلامی، حماسه تسخیر لانه جاسوسی که نماد حرکت نسلي نو به راهبري پير‌فرزانه جماران می باشد نوید رویش جوانه‌های استکبار ستیزی بر درخت تناور انقلاب در عصر حاضر و در سراسر جهان می‌باشد.

شوراي عالي حوزه علميه خراسان در اين بيانيه اشاره مي كند: دستیابی به تمدن نوین اسلامی، در عصر غلبه ایدئولوژی بشری و زدن مهر ابطال بر چهره نظام سرمایه‌داری و لیبرالیسم ، آرمان بلندی بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در اندیشه ناب خویش داشتند.

اين بيانيه در پایان آورده است: تبعید ایشان در سال 1342آغاز پویش عظیمی بود که در نفی سلطه اهریمنی استکبار‌جهانی صورت گرفت. امروزه با توجه به انقلاب‌های صورت گرفته در کشور‌های اسلامی می توان به روشنی تعبیر حضرت امام(ره) را دريافت که این حرکت دانشجویی را  انقلاب دوم نامیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha