دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مسابقه فرهنگی «عقاید وهابیان»

حوزه / مسابقه فرهنگی «آشنایی با عقاید وهابیان» از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، این مسابقه با هدف آشنایی با عقاید وهابیان از کتاب آیت الله العظمی سبحانی ،طراحی شده است که در ماه صفر در حرم مطهر رضوی در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) برپا می شود.

در مسابقه فرهنگی «آشنایی با عقاید وهابیان» به موضوعاتی همچون بزرگداشت موالید اولیاء الهی، درخواست شفاعت از عزیزان در درگاه الهی، گریه بر عزیزان پیش از خاکسپاری و پس از آن، عمل نیک و اهدای پاداش آن به والدین و دوستان پرداخته شده است.

مسابقه فرهنگی «آشنایی با عقاید وهابیان» در راستای آگاهی دهی از تفکرات وهابیان و شناساندن تاریخچه پیدایش این گروه به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی شده است و در ایام ماه صفر در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های اطلاع‌رسانی و کیوسک های راهنمای زائرِ مستقر در صحن‌ها و دریافت کتاب و ارسال پاسخ مسابقه به سامانه پیامکی 3000802222 یکی از شرکت کنندگان مسابقه فرهنگی «آشنایی با عقاید وهابیان» باشند.

این مسابقه فرهنگی در قالب 5 سوال تستی برگزار می شود و آخرین مهلت شرکت در آن یک ماه پس از دریافت کتاب است.

یاد آور می شود؛ در طول سال اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha