یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه صفرالمظفر را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به برنامه های مختلف در نظر گرفته شده برای این ماه گفت: مراسم ویژه ولادت امام  محمدباقر(ع) در راستای همین برنامه ها  با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی تبار و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) با حضور هزاران زائر و مجاور بارگاه منور رضوی، در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی ادامه داد: به مناسبت شهادت حضرت رقیه(ص) نیز امروز مراسم ویژه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) از ساعت 17 الی30/19 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: سی‌ام آذرماه مقارن با ششم‌ماه صفر، میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) نیز مراسم ویژهای از ساعت17 الی30/19 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی به همراه مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی «سفینه‌النجاة» ویژه دهه اول ماه صفر در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: این مسابقه در شمارگان40 هزار نسخه آماده شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر جزوات این مسابقه را تهیه كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha