شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری همایش وقف و حوزه های علمیه در خراسان شمالی خبر داد

حجت الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه از تاریخ 7 آذر الی 16 آذر به عنوان دهه وقف در نظر گرفته شده است، گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف، پنج همایش وقف در این استان برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه شعار دهه وقف امسال "همه واقف باشیم" است، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن این دهه ویژه برنامه هایی در نظر گرفته شده است که طی این 10 روز در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام رئوف سیدنژاد با اشاره به برگزاری پنج همایش در طی دهه وقف در استان افزود: همایش یاوران وقف، همایش وقف و رسانه، همایش وقف و حوزه های علمیه، همایش وقف و سلامت و همایش وقف و خانواده از جمله این پنج همایش به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت دهه وقف در استان ادامه داد: برنامه های این دهه با دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد آغاز خواهد شد.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ویژه برنامه شب رحلت رسول اکرم (ص)، ویژه برنامه روز رحلت و "لبیک یا رسول الله"، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی مدیرکل و روسای ادارات اوقاف قبل از خطبه های نمازجمعه و نشست با سرمایه گذاران و افتتاح پروژه ها را نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری در این دهه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha