جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام شمس الدین احمدی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری یادواره شهدای طلاب وروحانیت دردهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، به مناسبت هفته بسیج درجمع خبرنگاران با تسلیت اربعین حسینی، زیارت عاشورایی اربعین حسینی را زیباترین تجلیل از اهداف حضرت سید الشهداء (ع)  دانست و گفت :قرآن عامل اصلی گرفتاری های بشررا جهل می داند .

وی با بیان اینکه به گواه تاریخ آسیب تجاهل بیشتر ازجهل است  گفت : تجاهل کسانی بودند که در روز عاشورا حق را می دانستند، اما  به خاطر دنیا پرستی ، دلدادگی  به دنیا، ثروت و مقام حق را کتمان کردند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به فرمایشات امام رضا(ع) که حیرت زمانی است که  مردم امام حق خود را فراموش کنند، گفت: باید در مقطع کنونی  که ولی فقیه درعصرغیبت جانشین به حق امام زمان(عج) است ولایت مداری مان را با ثبات قدم ، دفاع به موقع وهزینه کردن حفظ کنیم .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان در ادامه با گرامی داشت هفته بسیج یاد آورشد: هفته بسیج فرصت خوبی برای تبیین بصیرت بخشی  انقلاب اسلامی است.

وی دیدار فرماندهان پایگاههای بسیج طلاب و مدیران مدارس علمیه کاشان با آیت الله عبدالنبی نمازی درسوم آذرماه  را ازمهمترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جلسات برگزاری یادواره شهدای طلاب  شهرستانهای کاشان  و آران و بیدگل درحال برگزاری است، امیدواریم بتوانیم این یادواره را دهه فجر سال جاری درشهرستان کاشان برگزارکنیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha