جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله مسعودی خمینی

حوزه/ مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نمونه واقعی طلبه انقلابی بودند که ادامه راه ایشان برای طلاب به منظور استفاده از شخصیت علمی، تهذیبی، اخلاقی و انقلابی یک موهبت است.

آیت الله مسعودی خمینی امروز در حاشیه مراسم تشییع آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از بزرگانی بودند که پیش از انقلاب بالاترین خدمات را به منظور استقرار نظام اسلامی انجام می دادند.

وی افزود: ایشان از یاران با وفا و واقعی امام(ره) بودند و امام(ره) به ایشان اعتمادی کامل داشتند، زیرا تنها افراد کمی می توانستند در جلسه های خصوصی با امام(ره) راه یابند ولی امام(ره) به شکل خصوصی همیشه ایشان را به حضور می پذیرفتند.

تولیت سابق حرم مطهر حضرت معصومه گفت: آیت الله موسوی اردبیلی خدمت گذاری صادق، امین و پاک دست بودند که الگویی به تمام معنا برای فردی انقلابی و عالم به شمار می رفتند.

وی بیان کرد: از مصادیق الگو بودن آن است که ایشان علی رغم تمام خدماتی که برای انقلاب انجام دادند هیچگاه و در هیچ مجلسی اظهار منیت و فخر فروشی نسبت به خدمات خود نداشتند و هیچگاه از خدمات خود سخن نمی گفتند؛ زیرا اعتقاد داشتند؛ هرکاری براساس تکلیف و در راه رضای خدا است. ایشان هیچگاه اهل ریا و بهره برداری از موقعیت خود نبودند.

آیت الله مسعودی خمینی اظهار کرد: مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نمونه واقعی طلبه انقلابی بودند که ادامه راه ایشان برای طلاب به منظور استفاده از شخصیت علمی، تهذیبی، اخلاقی و انقلابی یک موهبت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha