شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی

حوزه/ مراسم سالروز وفات خاتم پیامبران(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیش از ظهر امروز با حضور حضرت آیت الله وحید خراسانی و با حضور مردم عزادار و مومن قم در بیت این مرجع تقلید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» مراسم سالروز وفات خاتم پیامبران(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیش از ظهر امروز در بیت مرجعیت و فقهات حضرت آیت الله  وحید خراسانی و با حضور مردم عزادار و مومن قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی از فضلای حوزه علمیه قم گفت:  اگر بشر می خواهد گمراه نشود لازم است  از ثقل اکبر و اصغر یعنی قرآن و اهل بیت(ع) جدا نشود.

سخنران این مراسم با بیان اینکه کسانی که گمراه شده اند چون تنها متمسک به یک ثقل شده اند، عنوان کرد: اهل بیت(ع) صراط  هستند، اگر کسی از ولایت فاصله بگیرد انحراف او  حتمی و قطعی خواهد بود.

 وی گفت: انسان برای اینکه با قرآن انس داشته باشد، لازم است قرآن را قرائت، عمل و درک کند. اگر کسی این عوامل را رعایت نماید،قرآن  برای او شفا و رحمت می شود  و از این طریق خانه خود را نورانی کرده، رزق  را برای خود توسعه داده است.

 حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی افزود: تمسک کردن به اهل بیت(ع) زمانی حاصل می شود که انسان معرفت و محبت و عشق به این بزرگواران داشته باشد، وقتی معرفت آمد، محبت و عشق هم خواهد آمد. اگر کسی معرفت نداشته باشد محبتی هم نخواهدبود.

سخنران این مراسم اظهار داشت: انسان که معرفت و محبت به اهل بیت(ع) داشته باشد باید به  ولی خدا هم پیوند بخورد، پذیرش ولایت شاخصه سوم برای تمسک  به اهل بیت (ع) است.

 سخنران این مراسم اظهار داشت: این عوامل که آمد برائت و موالات از اعداء هم که ثمره آن است خواهد آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha