پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
وقف

حوزه/ همایش تجلیل از یاوران وقف به همت اداره کل اوقاف استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ همایش تجلیل از یاوران و خادمان فرهنگ وقف استان قم امشب با حضور شخصیت های حوزوی و ملی و مذهبی استان قم برگزار شد و در آن از خادمان این فرهنگ متعالی در استان قم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،‌ حجت الاسلام والمسلمین ملکا،‌ حجت الاسلام  حسینی مقدم، اکبری،‌ مهندس صادقی استاندار قم و... حضور داشتند.

حجت الاسلام  حسینی مقدم اولین سخنرانی این مراسم بود که این مراسم بود که در سخنانی به جایگاه فرهنگ وقف و امامزادگان در دین اشاره کرد و گفت: عالی ترین و ماندگار ترین و کاملترین عرصه خدمت به خلق وقف و صدقات جاریه است.

وی حسینی مدیر مرکز امور قرآنی اوقاف کشور نیز در سخنانی با انتقاد از کمبود وقف قرآنی در کشور بر لزوم توسعه فرهنگ وقف قرآنی در کشور در راستای توسعه فرهنگ متعالی قرآن و اهل بیت(ع) تاکید کرد.

سخنران اصلی این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم بود که در سخنانی گفت: وقف مشارکتی از بهترین کارهایی است که در زمینه توسعه وقف در کشور می توان انجام داد؛ باید از این فرصت ها در ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن و ماندگار شدن نام خود در تاریخ الهی ثبت استفاده کنیم.

گفتنی است در پایان این همایش مراسم تجلیل از واقفان برجسته استان قم،‌ رونمایی از پروژه های وقف امسال استان قم و یاوران وقف و خادمان اوقاف و برگزیدگان قرآنی کشور از استان قم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha